FAQs
Ja, je kunt het artikel retourneren als het niet bevalt. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren, zonder dat je hiervoor een reden hoeft op te geven. Zolang het artikel compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking wordt geretourneerd, krijg je je bestelling terugbetaald. Retouren zijn dure kosten voor elke webshop, daarom vragen wij een retourkost van 4,5 per pakket boven de 35 euro. Onder de 35 euro betaal je 7,5 per pakket.
Let ook op om het pakket in de doos terug te sturen waarmee je het ontvangen hebt. Producten met verzendlabels op de originele verpakking worden nooit terugbetaald.
U ontvangt direct na het plaatsen van uw bestelling een ontvangstbewijs. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer. Met dit nummer kunt u op elk moment de status van uw bestelling controleren op de pagina ‘Bestelling volgen’.
Ja, wij bieden een kwaliteitsgarantie voor al onze producten. Als u niet tevreden bent met het product of schade constateert, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij zullen ons uiterste best doen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent.
U kunt contact met ons opnemen via e-mail. U kunt ook een chat met ons openen door op de verstrekte link te klikken en ons laten weten als u vragen of opmerkingen heeft.
Om op onze website te bestellen, selecteert u gewoon de bovenstaande aanbieding en klikt u op de knop ‘Nu kopen’. Vul vervolgens uw verzend- en factuurgegevens in. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk naar u verzonden. Betaling is beveiligd via Paypal, Mastercard, Visa en AMEX.
